Sunday, June 12, 2011

1st Post!!!

BISMILLAH....SALAM...
Seperti yang anda semua tau, ni adalah 1st entry untuk blog ni.
Tujuan blog ni diciptakan sebenarnya adalah untuk aku share gambar-gamabr yang ada dalam koleksi aku yang mana aku xtau nak buat ape dengan gambar berdozen100000x ni!!!
So datang la idea secara tiba-tiba sebelum aku fly ke Beijing, untuk post gambar-gambar menarik buat tatapan umum.
Yang mana hasil kerja ni bukan la dari professionalis tapi dari hasil kerja aku sendiri... harap anda sekalian dapat la mencuci mata, sambil-sambil belajar dan mengajar aku teknik-teknik photography....
Aku hanya insan daif yang belajar photography ni secara sendirian berhad dan tak formal, berharap sangat ada sifu-sifu dapat la share ilmu mereka di sini. THX!!!


No comments:

Post a Comment